خرید و فروش طاووس و پرندگان زینتی

خرید و فروش طاووس _ قرقاولهای لیدی _ بلژیکی _ سیلور و ... _ مرغ وخروسهای امپراطور _ لهستانی _ ابریشمی

خرید و فروش طاووس و پرندگان زینتی

خرید و فروش طاووس _ قرقاولهای لیدی _ بلژیکی _ سیلور و ... _ مرغ وخروسهای امپراطور _ لهستانی _ ابریشمی

حالا نوبت رسید به لهستانی و ابریشمی

مرغ وخروسهای لهستانی خیلی خوشگلند . بدن یک دست مشکی و کاکلی بزرگ و سفید  که تمام سرو صورتشو میگیره . من پرای دور چشمشونو قیچی میکنم که حد اقل جلوشونو ببینن . قیمتشونم حدود 150.000 تا 350.000 تومان میرسه . نوسان قیمت به دلیلی که واسه امپراطور گفتم                     تفاوتو با چشماتون احساس کنید                                                                                                          ابریشمی دو رنگ سفید و خاکستری داره . برای شناختن اصیل بودن که بیشتر پرنده بازای حرفه ای میدوننو بعدا بهتون میگم که اگه میخواینبدونید باید ثبت نام کنید . قیمتاشو هم اونجا میگم                                                آخرین عکس امروز هم ازطاووس نازمه                                                          همتونو دمست دارم و امیدوارم از عکسها وتوضیحاتم راضی شده باشین و اگه بازم مشکلی دارین با من تماس بگیرید یا واسم میل کنین . این وبو به  دوستاتون معرفی کنید . وبلاگ دیگمو که یکسری عکس و توضیحات اونجا گذاشتم یادتون نره www.Ghoghnus.loxblog.com  نظرسنجی یادتون نره . شماره تماس و ایمیلمو انتهای این صفحه و تو اون وبلاگم گذاشتم .                         منتظر نظراتون هستم . مهدی غلامی از شهسوار (تنکابن ) . موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد