خرید و فروش طاووس و پرندگان زینتی

خرید و فروش طاووس _ قرقاولهای لیدی _ بلژیکی _ سیلور و ... _ مرغ وخروسهای امپراطور _ لهستانی _ ابریشمی

خرید و فروش طاووس و پرندگان زینتی

خرید و فروش طاووس _ قرقاولهای لیدی _ بلژیکی _ سیلور و ... _ مرغ وخروسهای امپراطور _ لهستانی _ ابریشمی

با سلامی دوباره

من این وبلاگو ایجاد کردم که بتونم درخصوص ( به گفته اکثر کار شناسان ) زیبا ترین پرندگان جهان خدماتی رو به زیبا دوستان ارایه بدم . کار من خرید و فروش انواع پرندگان زینتی ازقبیل طاووس سبز _ طاووس سرمه ای _ طاووس جاوا و انواع قرقاولهای لیدی آمهرت _ ریورز _ بلژیکی _ سیلور _ امریکایی _ سبز _ پاکستانی _ سفید  ومرغ و خروسهای امپراطور ( برهما ) _ لهستانی _ ابریشمی ( مویی ) وهمینطور جوجه ها و تخماشونه . این شغل اصلی من نیست ولی میخوام به شغل اصلیم تبدیلش کنم . این کار زحمت" سختی ودربعضی مواقع خسارات زیادی داره ولی چیزی که این سختی و زحمتو به آرامش ودر بیشتر موارد خسارتو به سود تبدیل میکنه فقط عشق " علاقه " سعی و تلاشه. داشتن محیط آرام وحمایت خونواده هم به بالا بردن راندمان کاری خیلی کمک میکنه . روی هم رفته این شما هستید که باید انتخاب کنید . من انتخاب کردم و توراحم خیلی خسته شدم .شاید تو یک سال بالغ بر چنملیون ضرر کردم بارها تصمیم گرفتم دست از این کار بردارم .  تنها چیزی که جلومو گرفت علاقه و عشق به پرندهام و پشتکارم بود در حال حاظر هم به اون چیزی که می خواستم نرسیدم ولی به امید خدا خواهم رسید . پس اگه عاشقشین وقتو تلف نکنید .                               راستی یادتون نره نظرتونو راجه به وبلاگم بگین                                      وبلاگای دیگه من که میتونین بهش سر بزنین و زیر مینویسم  . حتما ببینین عکسای قشنگی از پرندهام براتن گذاشتم                                                       www.Ghoghnus.loxblog.com              و    wwww.ghoghnus.plogger.ir                               ایمیل من هم   Ghoghnus.maya@yahoo.com                                                                 یرای خرید و مشاوره و حتی فروش پرندهاتون میتونین برام میل بزنید یا با شمارهای                   09113924297 _09357616246 _09375253703 _01924273239                                          تماس بگیرین                                                                                                                        بزودی عکسهای جدیدو براتون میذارم تو تمام وبلاگام . بازم سر بزنین هر دفعه که بیاین مطالب جدبدی مثل شناختن ونگهداری پرندگان وعکسهای متنوعی ازشون که اکثرا مال خودم براتون میزارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد